Joulukuun 2015 Boardview-lehdessä tarkastellaan brändin merkitystä yritysten menestyksen tekijänä. Artikkelit käsittelevät muun muassa brändiä ja kasvua, markkinoinnin merkitystä, arvoja, toimitusjohtajan ja hallituksen roolia strategiassa ja yrityskuvassa sekä case-artikkelit Balmuirista ja Volkswagenista.
- Juha Vidgrénin ja Annika Hurmeen kaksoishaastattelu: Brändillä on omistajan kasvot myös hallituksessa
- Sonja Vuorinen: Johdon sitoutuminen on välttämätöntä
- Tatu Heikkilä: Brands Driving Growth
- Jari Taipale: Hallitus linjaa strategia alfan
- Anne Korkiakoski & Pirjo Laaksonen: Suomalaisyritykset laiminlyövät markkinoinnin
- Heidi Jaara & Juha Jaara: Arvot ytimessä
- Markku Tuominen: Suojaamisesta syytä huolehtia
- Jouni Heinonen & Jarno Forsell: Toimitusjohtaja – käyttöliittymä yrityksen tarinaan
- Sirpa Juutinen: Volkswagen opettaa
- Timo Harjuniemi: Aineettoman voitto
Muita lehden artikkelien kirjoittajia ovat Jukka Oksaharju, Tuomo Salonen, Nina Kurola ja Matti Copeland.