Viimeaikaiset koko maailmaa mullistaneet innovaatiot ja yritysten kasvutarinat liittyvät uusiin oivalluksiin asiakaskokemuksista ja -tarpeista, jotka digitalisaatio on mahdollistanut. Kesän 2016 Boardview-lehti pureutuu näihin aiheisiin hallitustyön näkökulmasta. Case-artikkeleissa käsitellään Iso Omenan laajennusta, Kyrö Distilleryn ruistislaamoa, Verso Foodia ja Omasairaalaa.
- Arja Talman ja Anssi Vanjoen kaksoishaastattelu: Ellei hallitus ymmärrä asiakasta, näkemiin!
- Henrikki Tikkanen: Asiakasnäkemystä hallitukseen
- Antti Pankakoski & Mikko Koskinen: Kavereiden tislaamosta vientiyritykseksi
- Anne Nahkala: Digitalisaatio ravistelee yritysten johtamista
- Marcel Kokkeel & Kirsi Komi: Vaikutusalue ja asiakkaat on tunnettava
- Markus Paukku & Liisa Välikangas: Daring to learn: Novelty as an Innovation Strategy
- Leena Saarinen: Innovaatio, jota kuluttajat eivät tienneet tarvitsevansa
- Kari Kaario: Teknologialla taianomaisia käyttäjäkokemuksia
- Olli Lehtilä & Harri Aho: Finanssitalo loikkasi terveydenhuoltoon
Muita lehden kirjoittajia ovat Jukka Oksaharju ja Matti Copeland.